Kansen met AI in Marketing en Sales

Let’s talk about ……kansen met AI in Marketing en Sales.
We zijn te gast bij Voestalpine Automotive Component Bunschoten B.V.: een innovatief technisch bedrijf dat stalen-en aluminium carrosseriedelen produceert (voor personenauto's en voor vrachtwagens). Klanten zijn verschillende internationale automerken.
Voestalpine heeft een flinke ambitie om AI toe te passen in de Marketing en Sales. Het wensenlijstje focust op new business ontwikkeling en bevat onder andere:
- AI gedreven marktonderzoek;
- Automatisch website genereren voor een nieuw product;
- Optimaliseren van het businessmodel;
- Financiële prognose;
- Leads genereren.
Raymond Buskens (innovatiemanager) Robbert-Jan Koebrugge (hoofd strategische transitie) delen hun visie en ervaring met het zetten van de eerste stappen om AI integraal toe te passen in het marketing en sales proces. Waar zijn ze mee gestart? Hoe hebben ze prioriteiten aangebracht en de ‘handen op elkaar gekregen’ in de organisatie? Welke do’s & dont’s zijn ze onderweg tegengekomen?
Wil je …
- Een inspirerend praktijkverhaal horen?
- Sparren met vakgenoten over dit thema en juist ook valkuilen onderling delen?
- Rondkijken op de werkvloer (onder andere de perserij en de Academy)?
Neem dan deel aan de Netwerkbijeenkomst ‘Kansen met AI in Marketing & Sales’ op 30 oktober 2025!
Agenda
11:00 uur l Welkom en voorstelronde door FME
11:15 uur l Inleiding en case Voestalpine door Voestalpine
- Ambitie en ervaringen met AI in Marketing en Sales
- Ronde 1 collegiale sparring rondom case Voestalpine
12:15 uur l Lunch
13:00 uur l Ronde 2 collegiale sparring rondom thema AI in Marketing en Sales
14:30 uur l Collegiale sparring rondom eigen vraagstuk op dit thema
15:30 uur l Uitgebreide rondleiding
16:30 uur l Afsluiting
