arrow btn arrow right arrow left chevron mouse pulser checkmark date calendar

Ahrend uitgeroepen tot 'Dienstverlener van het Jaar'

16 december 2016
Ahrend

Ahrend is voor het tweede jaar op rij uitgeroepen tot 'Dienstverlener van het Jaar' en tot favoriet in de categorie Kantoorinrichting in de zogenoemde MT100 van Management Team.

Elk jaar doet Management Team (MT) in samenwerking met de Erasmus Universiteit grootschalig en onafhankelijk onderzoek onder haar lezers naar de beste zakelijke dienstverleners van Nederland. Met als resultaat: de MT100. Ahrend is net als vorig jaar uitgeroepen tot nummer één 'Dienstverlener van het Jaar' en tot de favoriet in de categorie Kantoorinrichting. De top in deze categorie bestaat verder uit De Projectinrichter, Hahebo, Hovek Projectinrichting, N&N Partners, Boerhof Projectinrichters en Inofec.

Peter Veer, General Manager bij Ahrend: "We zijn uiteraard zeer trots dat Ahrend dit jaar wederom is uitgeroepen tot de nummer één van de MT100. Hierbij wil ik graag onze klanten, partners en medewerkers bedanken voor deze erkenning. Bij Ahrend besteden we veel aandacht aan hoe we onze relaties zo goed mogelijk kunnen ontzorgen. Dat doen wij onder andere door te investeren in innovaties, waarbij het welzijn en de productiviteit van onze klanten en eindgebruikers centraal staan. Het is een groot compliment om te merken dat onze klanten de strategie van Ahrend positief beoordelen met als resultaat de bekroning tot nummer één in de MT100. We kijken ernaar uit om tijdens aankomende Vakbeurs Facilitair van 25 t/m 27 januari onze nieuwste innovaties te laten zien aan Facilitair Nederland."

Over het MT 100-onderzoek

Het MT100-onderzoek werd uitgevoerd door Inscope Consulting, een kennisonderneming van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Voor het onderzoek zijn door MT 24 categorieën diensten gedefinieerd die gebruikelijk zijn om in te kopen, variërend van consultancy tot facilitaire diensten als schoonmaak, kantoorinrichting en beveiliging. Voor elk van deze categorieën zijn door de MT-redactie groslijsten gemaakt. De respondenten kregen eerst de vraag over welke van deze categorieën zij (mede-)beslissend zijn. Voor deze categorieën kregen ze de groslijsten met bedrijven voorgelegd met de vraag welke dienstverleners ze zouden aanbevelen aan hun collega-managers en welk bedrijf hun absolute favoriet is. Respondenten konden bij hun favoriet vervolgens aangeven hoe zij dat bedrijf waarderen op klantgerichtheid, productleiderschap en excellentie van uitvoering. Daarvoor gaven zij hen telkens één tot vijf sterren. 

Sluiten