Training

Leer werken met Google Analytics & Adwords

  • Datum, tijd en plaats
    • 22 mei 2018 | 13:30 tot 17:00 | Bunnik | Locatie78
  • Contactpersoon
    Petra van Buren
    (079) 353 12 07
    Mail mij
  • Doelgroep
    Deze training is bedoeld voor mensen die meer rendement uit de website willen halen en succesvol willen zijn met online adverteren.
  • Aanmelden voor
    9 mei 2018 - 14:30
  • Kosten
    FME leden betalen € 295,- p.p.FME lid worden?
    Niet-leden betalen € 595,- p.p.
    Genoemde bedragen zijn exclusief btw

In de training 'Leer werken met Google Analytics & Adwords' leer je goede analyses maken in Google Analytics en krijg je handvatten om succesvol te adverteren via Google Adwords.

GA.jpgOm een website succesvol te laten zijn, is het belangrijk dat:

  • Voldoende bezoekers komen
  • De website gebruiksvriendelijk is
  • De conversie leidt naar een contactmoment

Wil je invloed uitoefenen op deze factoren? Dan is het nuttig om kennis te hebben van Google Analytics en Google Adwords.

Resultaat workshop Google Analytics

  • Opzetten en inrichten Google Analytics voor de bedrijfswebsite;
  • Statistieken interpreteren en vertalen naar verbeteringen voor de website;
  • Analyses en uiteenlopende rapportages maken;
  • Verkeer op de website en campagnes analyseren;
  • Hands-on aan de slag met je eigen account.

Tijdens deze training ga je op een praktische wijze aan de slag met je eigen Google Analytics account.
 

Resultaat workshop Google Adwords

Voor Google Adwords weet je na afloop van de training

  • Hoe je een goede AdWords-campagne opzet;
  • Weet je hoe je de juiste zoekwoorden voor je campagne vindt;
  • Kun je een effectieve advertentietekst maken;
  • Weet je hoe je een advertentiebudget optimaal kunt benutten:
  • Heb je inzicht in de manier waarop je effectief kunt adverteren via AdWords.

Voor wie?

Deze training is bedoeld voor mensen die meer rendement uit de website willen halen en succesvol willen zijn met online adverteren. Denk hierbij aan een communicatie en marketing professionals.

Voor de training heb je toegang nodig tot het Analytics & Adwords account van de bedrijfswebsite. Heeft jouw bedrijf (nog) geen Adwords account hebben, dan moet je minimaal een Google Account/Gmail adres hebben.

Trainster

De training wordt gegeven door Petrouska van Loon, Certified Google Partner.

 

FME