Business Support Medewerker

Medewerker

Bij FME zijn we ambitieus en ondernemend! Nederland is een van de meest innovatieve landen in de wereld. Dat is in belangrijke mate de verdienste van de technologische industrie. FME zet zich in voor deze ondernemers en daar zijn we trots op. Wij willen mét en vóór onze leden het verschil maken op het gebied van innovaties, verduurzaming en veranderingen op de arbeidsmarkt.

Met een team van 160 gepassioneerde professionals, willen wij iedereen laten ervaren dat technologie de wereld beter maakt. Vanuit groei en inclusie. Onze kracht zit in onze passie en gedrevenheid. We verbinden, vernieuwen en ondernemen.

Het projectbureau van FME zet zich in om de lidbedrijven, brancheverenigingen en strategische programma’s maximaal te faciliteren en ondersteunen. Dat doen we o.a. door het leveren van verenigingsmanagement voor de branches, projectmanagement en business support. Daarnaast faciliteren we een adequate (project)aanpak en daarbij horende administratieve organisatie. Onze afdeling is nog volop in ontwikkeling, en bestaat uit 35 medewerkers. 

Wat ga jij doen?

Als Business Support Medewerker ben jij werkzaam bij onze branches, onze ondersteunende afdelingen, en/of de strategische innovatieprogramma’s. Je bent een echte self-starter.

De volgende werkzaamheden maken deel uit van je takenpakket:

  • Zelfstandig uitvoering geven aan delen van projecten
  • Aan de hand van een verkregen opdracht zelfstandig opstellen van een deelprojectplan
  • Uitvoering geven aan het deelprojectplan door het ondernemen van acties in de vorm van verzorgen van uitnodigingen, regelen van reserveringen, leggen van contacten, verwerven/reserveren van middelen, toedelen van taken, verstrekken van in- en externe opdrachten en dergelijke
  • Bewaken van termijnen, het nakomen van afspraken en ondernemen van adequate acties bij afwijkingen en/of problemen.
  • Verwerken van relevante informatie, denk aan relevante data en publicaties 
  • Zorgen voor een periodieke en accurate terugkoppeling aan opdrachtgever(s) en projectmanager
  • Werken volgens procedures en gestandaardiseerde werkwijze binnen projecten
  • Zelfstandig kunnen voeren van secretariaat en administratie

Wat bieden wij je?

Een organisatie en team groot genoeg om het verschil te kunnen maken. En klein genoeg om iedereen te kennen en te ervaren dat wat jij doet ook echt bijdraagt aan het succes van FME. Wij werken aan programma’s in multidisciplinaire teams waarbij je als projectmedewerker een belangrijke ondersteunende rol speelt. Dat betekent dat je naast eigen expertise ook veel leert van je collega specialisten.

Daarnaast bieden wij een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket. We hebben van de Corona pandemie geleerd dat “echt” contact met collega’s, elkaar zien bij het koffiezetapparaat of gewoon even face to face sparren tijdens meetings heel belangrijk is. Desalniettemin hebben we ook gezien dat sommige werkzaamheden veel efficiënter vanuit huis kunnen worden gedaan. Dat maakt dat wij in de toekomst gaan voor een hybride vorm van werken. Dit wil zeggen dat we ca. 60% vanuit huis gaan werken en 40% op kantoor. Voor deze hybride vorm bieden wij een aantrekkelijke thuiswerkregeling. Verder beschikken wij over een goede pensioenregeling en over 40 vakantiedagen op fulltime basis.

Wie ben jij?

De persoon die wij zoeken is een enthousiaste organisator, proactief en heeft een natuurlijke interesse/ is een early adapter rondom tools die het moderne projectmatige werken ondersteunen (denk aan bijvoorbeeld aan Teams, Trello etc.) Je beschikt over een dienstverlenende instelling, bent hands-on en kan snel schakelen. Daarnaast weet je prioriteiten te stellen en kan je prima omgaan met deadlines.

Het is vereist dat je ervaring hebt met het werken in projecten en een voordeel als je kennis hebt van verschillende methodieken die daar worden gebruikt (bv. Scrum, Agile, Prince2).

Opleiding en ervaring

  • Je hebt een afgeronde mbo-/hbo-opleiding
  • Je beschikt over minimaal 2-5 jaar werkervaring met relevante projecten
  • Enthousiaste early adapter van digitale tooling

Belangstelling?

Stuur je CV met motivatie voor 29 mei naar Joyce.Keizer@fme.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.